Хто володіє інформацією, той володіє світом!
№1 » №2 » №3 » №4 » №5 »
№6 » №7 » №8 » №9 » №10 »
№11 » №12 » №13 » №14 » №15 »
№16 » №17 » №18 »
Як повідомила завідувач відділу культури Світлана Ковальчин, на 18 травня у
Трускавці заплановано проведення всеукраїнського з'їзду Товариства сприяння
обороні України (колишнє ДТСААФ). В цей день у місті пройде ряд заходів, на
центральній площі Трускавця буде встановлено сцену. Житимуть гості з'їзду (до
речі, участь в ньому обіцяють взяти представники всіх без винятку областей нашої
держави та центральне керівництво ТСОУ) у
санаторії "Карпати" (генеральний
директор - Лев Грицак).
А на 25 квітня (Великодній Понеділок) готується не менш масштабний захід від
влади для жителів Трускавця та гостей-відпочивальників. Проект "На Великдень до
Трускавця" має стати одним із кроків до популяризації нашого бальнеологічного
курорту в Україні та світі. Однією зі складових проекту має стати проведення в
місті "Аква-Фесту", проте деталі цього грандіозного та видовищного свята ми поки
що не розголошуємо.
Натомість 26 квітня в Трускавці відзначать сумну дату - 25-річчя Чорнобильської
катастрофи.
На третю неділю травня заплановано проведення Дня ЗАТ "Трускавецькурорт",
повідомляє друкований орган товариства. Це свято для затівців вже стало
традиційним, в його програмі - проведення спартакіади з 5 видів змагань (шахи,
шашки, настільний теніс, волейбол та футбол), визначення кращих працівників
філій для виголошення їм великої подяки та занесення на дошку пошани з подальшою
надбавкою до зарплати, конкурси для дітей працівників товариства тощо. Цього
року третя неділя травня припадає на 15 число.
Служба у справах дітей ТМР найближчим часом проведе кілька відеолекторіїв для
учнів шкіл міста на тематику шкідливих звичок та узалежнень, повідомила керівник
Служби Леся Дребот. Відеолекторії проходитимуть в приміщенні Народного дому.
Власна інформація
Управління розвитку курорту активно працює в плані міжнародної промоції міста
Трускавця, його санаторно-курортних можливостей. У рамках такої промоції
відбудеться візит до нашого міста Едуарда Каритного, голови асоціації урологів
Ізраїлю. Пан Каритний має намір оцінити медичну базу трускавецьких
санаторно-курортних закладів з метою подальшої співпраці - планується, що після
лікування чи операції ізраїльські хворі проходитимуть реабілітацію в
трускавецьких оздоровницях.
"Як відомо, Ізраїль має найкращу у світі медичну базу, тому думка їхніх фахівців
є важливою для нас, - зазначив заступник міського голови з питань розвитку
курорту Юрій Яворський, - тим більше, що йдеться про довготривалу співпрацю і
залучення до Трускавця інвестицій". Обговорюватиметься питання про відкриття у
Трускавці на базі ізраїльських технологій медичного центру з хірургічним
втручанням і подальшою реабілітацією. Така співпраця - це один із напрямків
програми завантаженості курорту, а опосередковано - наповненості запланованого
під туристичні потоки авіарейсу Тель-Авів - Львів.
Прес-служба Трускавецької міської ради
- Борги будинкової управи № 3 сягають до півмільйона гривень. Про це на
оперативній нараді у Ратуші повідомив міський голова Дрогобича Олексій
Радзієвський. З його слів, на цьому підприємстві, де працювало 38 осіб, з яких
18 - інженерні працівники, розкрадено 450 тис. гривень. Лише борги із зарплати
становлять 292 тис. гривень. Подібна ситуація склалася і в БУ № 1, де
заборгованість становить понад 100 тис. гривень. Олексій Радзієвський апелював
до правоохоронних органів з проханням розібратися у цій ситуації і вжити
заходів. Нагадаємо, у Дрогобичі з метою економії коштів проведена реформа у
житлово-комунальній сфері, згідно з якою будинкові управи ліквідовані, натомість
створене одне підприємство КП "Житлово-експлуатаційне об'єднання", яке перебрало
функції будинкових управ. Відділ внутрішньої політики Дрогобицької міської ради
- 4 квітня Бориславський міський голова Володимир Фірман провів чергову зустріч
з священнослужителями міста. На зустрічі були присутні представники УГКЦ, УПЦ
КП, УАПЦ, ХВЄ, ЄХБ, реабілітаційний Центр "Воскресіння", РКЦ, голова
Українського Товариства охорони пам'яток історії та культури м. Борислава
Р.Тарнавський, депутати міської ради, керівник КП "ЕКО-МІСТО" Б. Городиський та
представники місцевих засобів масової інформації. Володимир Стахович
проінформував присутніх про розроблений виконавчими органами міської ради проект
"Порядку утримання кладовищ та функціонування місць поховань в м. Борислав" та
запропонував перейти до обговорення даного Порядку. Після тривалого обговорення
було запропоновано даний проект скерувати на розгляд сесії міської ради. Також
міський голова відповів на численні питання щодо проведення місячника
благоустрою та інших питань присутніх на зустрічі. Відділ внутрішньої політики Бориславської міської ради
До прибирання Борислава залучать людей, котрі стоять на обліку у центрі
зайнятості. Про це на нараді у Бориславській міській раді сказав директор
Бориславського міського центру зайнятості Анатолій Стецун, - передає
кореспондент ЗІКу. "Близько 45 осіб щомісяця можна залучати до такого виду
громадських робіт", - зазначив А. Стецун.
На прибирання міста будуть скеровувати людей, котрі стоять на обліку у центрі
зайнятості, але вже не отримують виплат. Якщо такої кількості працівників на
громадських роботах буде недостатньо, то можна залучити й безробітних, які
отримують грошову допомогу на біржі. Для цього потрібен лише лист від міської
влади про те, що є потреба у робітниках, - сказав Анатолій Стецун.
Насиченими для трускавецьких міліціонерів виявилися останні дні березня та перші
дні квітня, щодня - від 5 до 10 звернень. Так, 28 березня на мешканку Борислава
у гуртожитку "Червона Рута" напала собака і покусала пакет, розірвавши його;
львів'янин дістав тілесні ушкодження в одному з нічних клубів Трускавця "по
необережності"; мешканець Станилі не отримав кошти від двох молодиків за послугу
перевезення на таксі, яку він здійснив по Трускавці; мешканець вулиці
Сагайдачного не може потрапити у власну квартиру, бо невідома особа замінила
вхідний замок.
29 березня в міліцію звернувся працівник ЗАТ "Трускавецькурорт" із заявою про
те, що на насосній станції в с. Модричі невідомі перерізали кабель та пошкодили
замок в насосну станцію. В цей же день правоохоронці викрили ряд афер з
документами.
Продовжують поступати скарги в міліцію на те, що хтось вирізає телевізійний
кабель, ймовірно, зловмисники полюють на мідний дріт, а кабель то з
оптоволокнистих матеріалів. Цю тему було порушено секретарем міської ради і на
одній із понеділкових нарад, начальник міліції пообіцяв Петру Шумину
розібратися. До речі, на понеділковій нараді 4 квітня Іван Петрович повідомив,
що за останній тиждень із 7 вчинених злочинів 6 вже розкрито.
Та повернемося до буденної роботи правоохоронців. 30 березня у Трускавці
бориславець З. намагався збути 36-річному мешканці вулиці Стуса кастет. В
останній день першого місяця весни дружина поскаржилася на чоловіка, який під
час побутової сварки погрожував їй фізичною розправою; розправитися із матір`ю
погрожувала її донька; пані Д. із вулиці Сагайдачного скаржилася, що невідомі
пошкодили лапки її собачці.
У день сміху в мешканця вулиці Данилишиних викрали пластмасовий смітник, а
мешканця Івасюка затримали зі шприцом із вмістом наркотичної речовини. Другого
квітня трускавчанин викрав п'ять дисків із кіоску і був затриманий на гарячому,
а невідомі пошкодили автомобіль "Ауді-80" між будинками 62 та 64 по вулиці
Стебницькій. 3 квітня подій було мало, але від цього вони не перестали бути
значимі - в трускавчанина-рецидивіста вилучили пістолет, окрім того
зареєстровано ряд звернень по сімейних скандалах.
Складні сімейні взаємостосунки стали причиною ряду звернень і в наступні дні -
то чоловік дружину побив, то просто їй погрожував, то інші події своїм
завершенням мали звернення до працівників правоохоронних органів. Останнім із
зафіксованих за 5 квітня стало звернення завгоспа одного із санаторіїв про
пропажу чотирьох телевізорів.
Підготував Володимир Ключак
Мешканка Трускавця Н. працює прибиральницею в одному із лікувальних закладів
міста. У вільний від роботи час мандрує по місту, відвідує магазини,
приглядається що де "погано" лежить. Особливо її приманюють парфумерія, засоби
особистої гігієни. Звичайно, це дуже похвально для жінки, якій уже поза сорок.
Наприкінці березня цього року вона завітала у магазин "Фуршет". Вибір таких
засобів особистої гігієни тут великий, просто очі розбігаються. Таке розмаїття
парфумерних товарів спокусило пані Н. і вона взяла собі бальзам після гоління
(мабуть, для чоловіка), крем "Домашній доктор", шампунь - по декілька штук
різних видів, дезодорантів штук дев'ять та інше. І це нічого, якби заплатила. Та
вона "щасливо" обминула касу, і поминайте, як звали. Однак, по-інакшому на її
"купівлю" дивився начальник охорони магазину Ігор Наминаник. Він уважно
спостерігав за діями покупця, Побачивши, що ця не розрахувалася, звернувся з
письмовою заявою до міліції. У ході проведення оперативно-розшукових заходів ця
громадянка була затримана за підозрою у скоєнні злочину. Згодом вона в цьому і
зізналася. Речові докази вилучено, сума збитків встановлюється. Її опитано та
відпущено.
Використовувати працю найманих працівників добре, але ще "ліпше не засвічувати"
їх. Тоді можна не платити за них ніяких податків і мати відчутну користь. Але,
як кажуть, дзбанок до пори, до часу воду носить - мусить колись розбитися.
Так сталося і з директором однієї приватної фірми, що в Трускавці. Цей
громадянин Ш. без укладання трудового договору прийняв на постійній основі та
використовував працю найманих працівників, яким виплачував заробітну плату без
сплати податків та інших загальнообов'язкових відрахувань.
Таку "діяльність" підприємця перервав працівник міського відділу СДСБЕЗ О.
Томич.
Є в місті багато попереджувальних знаків для автомобілістів, але немає для …
жінок, особливо для дещо неуважних і для тих, які несуть у своїх сумочках
солідні суми грошей. Якби такі попередження були, то, напевне, такого прикрого
трафунку не зазнала б мешканка Трускавця К., працівниця санаторію "Кристал". А
сталося це, як не парадоксально, на день сміху. першого квітня.
Цього дня вона завітала до "Приватбанку". Зняла з рахунку майже шість тисяч
гривень, поклала в сумочку і спокійненько вийшла на вулицю, думаючи, мабуть, як
краще використати ці гроші. Знову ж таки, якби при виході з банку висіло яскраве
попередження типу: "Жінки! Надійно ховайте гроші!", то цього лиха не сталося б.
А так… не встигла жінка далеко відійти від банку, як якийсь невідомий чоловік
швидко підбіг до неї, ривком вихопив з її рук сумочку з грішми і втік. І замість
того, щоб в день сміху жартувати, постраждалу огорнув плач.
Міліція розшукує грабіжника.
Знаєте, якби то по наших дорогах їхав, наприклад, німець або француз, то можна
було б не дивуватися, що він у світлу днину виїхав на камінь і пошкодив своє
авто. А це ж їхав у бік Помярок до санаторію "Конвалія" наш автовласник,
мешканець Львова Ф. Ото ж, їхав він їхав, очевидно, на когось чи на щось
задивився, і наїхав на каменюку, а в результаті пошкодив свого "Фольксвагена
бора". Від такої прикрості і злості написав у Трускавецький МВ заяву … на
камінь, яку в міліції прийняли до уваги. Цікаво, а чи візьмуть її до уваги наші
дорожні служби і влада ? Бо, як би це не було смішно, але від стану наших доріг
хочеться кричати усім "Ганьба!".
Сталося це 4 березня біля третьої години дня. Дев`ятнадцятилітній юнак Ярослав
Л., рухаючись на велосипеді вниз по проїжджій частині вулиці В.Івасюка на
перехресті вулиці Стебницької при спробі звернути праворуч на вулицю Стебницьку
не справився з керуванням і виїхав на смугу зустрічного руху, де зіткнувся з
автомобілем, який мав перевагу в русі. Юнак був доставлений у міську лікарню
непритомним, і не приходячи до свідомості від отриманих травм помер. Щиро
співчуваємо родині загиблого.
Від мешканця будинку, що на вулиці В. Стуса, 15 у міський відділ надійшло
повідомлення про те, що в цьому будинку у під`їздах на площадках 2 і 3 поверхів
збираються невідомі особи, які вводять собі наркотичні засоби. Сигнал тривожний.
Гадаємо, тут своє слово повинні сказати дільничні інспектори і, звичайно,
небайдужі громадяни.
Мешканець Білорусії М., який відпочиває у санаторію "Алмаз" підняв по тривозі
трускавецьку міліцію. П`ятого березня по телефону у чергову частину МВ він
повідомив, що у нього вкрали майже 200 американських доларів. На місце події
було скеровано слідчо-оперативну групу. Та замість того, щоб проводити слідчі
операції, оперативники приймали від "потерпілого" вибачення.
Виявляється, ще до приїзду СОГ він знайшов свої гроші у кишені своїх штанів,
куди їх переклав напередодні з куртки.
Сергій Садчиков, старший лейтенант міліції,
На сторінках преси триває словесна перепалка з приводу доцільності чи
недоцільності подальшого існування міського комунального підприємства з такою
близькою і рідною усім назвою - "Наше місто". Хоча, здавалася б, про що
дискусія: сесія рішення про реорганізацію ухвалила і нові комунальні підрозділи
затвердила, КРУ свій вердикт винесло - отже, процес пішов, і це не зворотно. Але
діє страйковий комітет, ідуть звернення у найвищі державні інституції,
блокуються рішення. А тому незле буде, як радили древні, зазирнути в корінь
проблеми...
Перевіркою КРУ встановлено, що КП "Наше місто" збанкрутувало через низку фактів,
головним з яких є... елементарна безгосподарність (банально, але факт). І хоч
КРУ у своїх висновках оперує не епітетами, а "голими" цифрами, ми не будемо
обтяжувати читача арифметикою і назвемо тільки найбільш разючі фінансові посилки
із звіту ревізійного управління.
2009 року адміністративні витрати КП "Наше місто" заледве вклалися у 2 млн. грн.
Збитковість при цьому сягнула трохи не 5,2 млн. (проти запланованої - 60 тис.)
Цікавий момент: виявляється, є таке поняття: запланована збитковість. Вже
наступного, 2010 року, ця запланована збитковість становила 690 тисяч, а
фактично підприємство отримало збитку - понад б млн. Тут не треба бути визначним
економістом, аби розуміти, що такі адміністративні витрати при таких збитках
підприємство може нести тільки за умови сталого зовнішнього фінансового
підживлення, а влада зацікавлена (хоч як це дивно) в його збитковості. Бо як
інакше пояснити наступну "голу" цифру: на кінець 2010 року непокритий збиток
підприємства склав понад 25 млн. грн.! При цьому витрати на здійснення
фінансово-господарської діяльності зменшилися, а адміністративні витрати -
збільшилися. Ця абсурдність по висхідній переслідувала КП "Наше місто" усі
попередні роки.
Ось, наприклад, кількість працівників КП "Наше місто" з 2009 до 2011 зменшилася
приблизно на 115 людей. А фонд заробітної плати збільшився, і доволі суттєво -
на 70 тис. грн. При такій збитковості - це кримінальна справа. Але контролюючі
органи у ті часи чомусь мовчала... Нараховувалися усі надбавки, передбачені
законом, - від преміальних до нарахувань на оздоровлення. При цьому порушувався
інший закон, який забороняє будь-які нарахування, якщо підприємство збиткове.
Протореною стежкою боргів і збитків КП "Наше місто" йшло з року в рік. З року в
рік борги і збитки покривалися за рахунок майна громади, яку не дуже хто
запитував, чи хоче вона погашати цю збитковість: просто депутати голосували, і
КП отримувало дотацію.
Виходить так: ти погано працюєш, маєш борги, але ми тобі однак заплатимо. Така
система праці і фінансових відносин була негласно узаконена. Змінювати ситуацію
не було потреби - був ресурс, були гроші. Коли гроші є - мало хто їх рахує. Тоді
не зважалося ні на що - ні на висновки депутатських комісій, ні на наявність
передумов і можливостей реформування. Чому? Відповідь лежить в площині тодішніх
пріоритетів і ризиків. Реорганізація - це, перш за все, непопулярні рішення. Це
- вогонь на себе. Навіщо? Навіщо щось міняти, якщо всі процеси і так доволі
керовані: і планова збитковість, і механізм її покриття, і всі грошові потоки,
як в дзеркалі? Щось міняти - це рубати деревину, на якій міцно сидиш. А сиділи
направду міцно. Так міцно, що ще й сьогодні годі з місця зрушити.
...І далі сидять. І створюють видимість діяльності, підмінюючи поняття - такі,
як "дбати за людей" і "займатися популізмом". Адже нема землі, яку можна
продати, нема майна, яке можна закласти, нема нічого... крім можливості
відповідально працювати. Але одні не вміють, інші - не хочуть, бо ліниві, а
когось просто влаштовує безгосподарність як нагода щось відкраяти на власні
"кишенькові витрати".
За даними регіонального моніторингу цін, за ручне прибирання міста міська рада
платила "Нашому місту" за розцінками, удвічі вищими, ніж у Стрию, Дрогобичі,
Бориславі, Східниці... Дивно, правда? За що ж це комунальне підприємство так не
любило рідну трускавецьку громаду, що стягувало з неї подвійну плату? Чи може,
це тодішня влада, навпаки, до нестями любила своє КП, що давала йому гроші... на
"кишенькові витрати"?
Хтозна, хто кого і за що любив, але на зарплаті рядових працівників це ніяк не
позначалося. До речі, калькуляцію на виконані роботи одноосібне складав і
підписував тодішній гендиректор п. Алієв, в обхід управління ЖКГ і Б, якому
начебто був підпорядкований, але, звісно, не без згоди, головного владоможця. Це
- ще один негласно узаконений принцип взаємовідносин між владою і її комунальним
підприємством.
Коли йдеться про механізоване прибирання міста, картина ще цікавіша. Як
виявляється, дороги від снігу треба розчищати навіть тоді, коли його нема. Було
би смішно, якби не було сумно, - адже знову йдеться про стосунки, замішані на
власній користі і брехні. Відомо, що машина працює на день не більше 4-ох годин,
а в рахунках на оплату послуг значиться 11 робочих годин щодня, включно з
суботою і неділею. Тут вам - і не-зароблена зарплата, і незаслужені премії, і
украдені паливно-мастильні матеріали та інші зловживання. Це те, що називається
"приписки", точніше кримінал. На цих махінаціях був пов'язаний недавно
звільнений п. Т. Гентош - от вам і люстрації.
Людський фактор, коли "кадри вирішують все", суттєва із причин занепаду КП "Наше
місто", а тому відмова від нього є об'єктивною і обґрунтованою - не можна
утримувати підприємство, яке привчає людей красти і брехати і яке обслуговує
владу, а не громаду.
Комунальне підприємство має заробляти - власне, для того воно створюється:
надавати послуги і отримувати за них плату. Утримувати збиткове підприємство,
збитковість якого оплачує громада, - злочинна практика.
За висновками КРУ, серед інших причин збитковості названо й невідповідність
тарифів на комунальні послуги. Преса навіть назвала саме цю невідповідність
визначальною. Хоча направду тарифи, серед причин збитковості КП, у порівнянні з
усіма іншими невідповідностями, є, по суті, дрібничкою. Але суть в тому, що усі
давно знали про збитковість тарифів. Але хто перед виборами піде на їх
підвищення? - це ж "непопулярні" заходи.
Упроваджувати всі непопулярні, але такі потрібні заходи, доводиться вже новій
владі. Це - і реформування з реорганізацією, яке тягне за собою особливо
непопулярні - кадрові зміни, і зміна тарифів, і щонайбільше - зміна самої
системи організації праці, в основі якої лежав культ власного - не громадського
- інтересу.
Багатьом буде запропоновано роботу у новостворених підприємствах
"Трускавецьтепло" і "Трускавецьжитло". Але той (стосується суто адмінресурсу),
хто не здатен працювати в нових умовах, може залишитися без роботи. Це -
об'єктивна реальність.
Закон усіх суспільних заворушень: завжди знаходиться демагог, який, видаючи себе
за захисника народу, використовує його невдоволення і маніпулює не найкращими
людськими якостями, як, скажімо, бажанням заробляти, не переобтяжуючи себе
відповідальністю і самою роботою. Це - вчорашній день. Треба дивитися в завтра.
Місто вже не має ресурсу для покриття збитковості комунального підприємства.
Залишилося одне - ефективно господарювати.
Валентина Гук,
Ми вже повідомляли про інцидент, який стався в приміщенні міської ради між в. о.
начальника УЖКГіБ Юрієм Терлецьким та керівником трускавецької фірми "Сяйво"
Ігорем Зубрицьким. Суть його - "Сяйво" виграло тендер, а пан в. о. дуже хотів
би, щоб відповідні послуги у Трускавці надавала дрогобицька фірма "РЕМ", з якою
він працював на будівництві готелю "Ріксос". Юрій Богданович виштовхав керівника
"Сяйва" за двері.
А зараз подаємо певні деталі та доповнення, які непрямо дотичні до цієї події.
Отже, пан начальник УЖКГіБ фактично є стажером у міській раді. Питання - чому
йому виділили службовий автотранспорт, яким він користується і в неробочий час?
Авто ТМР бачили вночі на обійсті цього чиновника в с. Станиля, де він проживає.
У випадку перемоги на тендері нетрускавецької фірми місто втратить десятки тисяч
податків, які будуть спрямовані в місцевий бюджет, якому і так бракує коштів.
Заступник міського голови Валентина Бодак на одній із зустрічей визнала, що в
мерії бракує коштів. Чому ж за примхою Юрія Терлецького місто має відмовитися
від цих грошей, сума яких може сягнути навіть сотні тисяч?
Чому призначення Ю. Терлецького відбулося непрозоро? Чому ніхто не повідомив, що
він був причетним до фірми, яку відсторонили від будівництва стадіону до
Євро-2012 у Львові? Чому ніхто не спростовує чутки, що за ці афери представників
даної фірми будуть притягувати до відповідальності, принаймні на них відкрито
кримінальне провадження?
Чому УЖКГіБ блокується виплата грошей за виконані роботи по ремонту доріг фірмі
"ДорСервіс"? Невже таким чином влада хоче зажити репутації "чесної та порядної"?
Якою мовою розмовляє пан Терлецький зі своїми підлеглими, що готується писати
заяву на звільнення (чи може вже написав?) заступник начальника даного
управління Василь Колотелюк? Це таким шляхом розчищається дорога для Ігоря
Погорецького, колишнього інспектора ДАІ?
Чи не слід розцінювати непідписання угоди із трускавецькою фірмою "Сяйво" як
помсту першому очільнику "Фронту змін" у Трускавці за те, що він покинув лави
цієї організації і тепер очолює міську організацію партії "Єдність"? І невже
партійні розбірки для ефзетівців важливіші за інтереси міста та громади?
Чому навіть дуже лояльні до мера міста та його команди депутати ініціюватимуть
на сесії ТМР 14 квітня питання, пов'язані із діяльністю пана Терлецького на його
посаді? Як за такий короткий проміжок часу людина може налаштувати проти себе
стільки людей і наробити скільки проблем своєму начальнику, який призначив його
з невідомих мотивів?
Сподіваємося, відповіді на більшість із цих питань будуть підготовлені командою
мера - саме ці питання готуються задати депутати на сесії ТМР 14 квітня.
Володимир Михайлович
Ніхто не стане сперечатися з тим, що у світі існує Мертве море, що латина чи
старогрецька - це мертві мови, що є мертва земля, на якій нічого не родить і що
слово "мертвий" є синонімом слова "неживий". Дивним чином у цьому світі
переплелися живе та неживе, одне переходить у інше і навпаки. Народжується
дитина із, здавалося б, якоїсь дещиці, яка в потрібний момент єднається з іншою
дещицею. Помирає людина - і сліду по ній не залишається через певний відрізок
часу, який у Вічності є просто нікчемним.
Але живий про живе думає і в цьому всесвітньому колообігу живого та мертвого
люди, наче ті мурахи, дбають про свій дім, про свою сім'ю, про задоволення
насущних біологічних і не таких аж насущних для багатьох духовних потреб, люди
живуть - хто на широку ногу, а хто зводячи кінці з кінцями. Люди жили в
Стародавньому Китаї, Древній Індії, Старожитніх Греції та Римі, Вавилоні та
Єгипті - після них залишилися хіба що речові пам'ятки та інші історичні джерела,
самі ж вони пішли в небуття. І цілком ймовірно, що колись так само як про Тир та
Сидон чи про Атлантиду, згадуватимуть про Львів, Київ та Трускавець, або й про
нашу Україну. Адже нещодавній приклад Японії показав, що досить лише кількох
потужних поштовхів земної кори, кількох техногенних катастроф (або й однієї),
щоб загроза існування міста, країни чи й планети стала реальністю.
Проживаючи в якомусь місті, люди переважно прив'язуються до нього, стають наче
невід'ємною його частинкою, місто стає для них малою батьківщиною, без якої
серце та душу починає роз'їдати ностальгія. Втратити це місто і опинитися без
можливості повернутися до нього нестерпно ранить серце, стає болісним ударом для
людини. На прикладі Чорнобиля бачимо, що мертве місто - це не тільки міфічні
давні поселення, а й щось таке, що є реальним для нашого часу і чомусь думаємо,
що доля мешканців мертвого міста може спіткати будь-кого, тільки не нас.
А тим часом мертвим місто може стати не лише в прямому, а і в переносному
значенні. Коли замість розвиватися воно деградує, коли замість дивитися в
перспективу воно стає депресивним і населення перестає його любити. В Україні,
та, на жаль, і в нашому регіоні, є такі міста. Ярлики "місто наркоманів та
алкашів", "депресняк", "сіра (або чорна) територія" стали не такою вже й
рідкістю. Характерними ознаками таких міст є безробіття, ріст злочинності,
нижчі, ніж по сусідству, ціни на нерухомість, погана інфраструктура, яка
продовжує погіршуватися, інші негативні явища та тенденції. Причини того, що
міста стають депресивними, а інколи і мертвими, є різні - часто об'єктивні
все-таки переважають над суб'єктивними. Та як би там не було, статус мертвого
міста вкрай негативно впливає на його мешканців, їхню психологію, особливо на
молоде покоління. Немов зачароване коло огортає такий населений пункт і дуже
важко з нього виборсатися, а інколи й неможливо взагалі.
Проте є винятки, коли місто стає мертвим не з ряду об'єктивних причин, а власне
через бажання когось умертвити його. "Карфаген повинен бути знищеним". Цю фразу,
напевно, пам'ятають всі із курсу загальної історії, коли ми вивчали Пунічні
війни. До речі, ця фраза лунала і на одній із сесій Трускавецької міської ради в
2010 році з вуст одного з тодішніх і теперішніх депутатів, коли йшлося про наше
місто (в значенні підприємство, а не як курорт). Тепер наше місто помирає, йому
вже й вінок виставили на трибуну і нікому з депутатів не вистачило сміливості
припинити ганебне шоу.
Але в даному випадку мова піде зовсім не про комунальне підприємство "Наше
місто" в Трускавці. А про сам Трускавець - як місто, як курорт, як нашу малу
батьківщину. Слава Богу, місто не можна назвати мертвим тепер, воно досі жило та
процвітало на заздрість сусідам. Приїжджали відпочиваючі, будувалися будівлі -
житлові споруди, вілли та пансіонати, комерційні об'єкти, розважальні заклади
тощо. В місті крутилися гроші, оздоровлювалися люди, проходили якісь заходи,
акції, періодично розквіт змінювався застоєм, але мертвим Трускавець ніколи не
був. Навіть в часи двох світових воєн тут був рух, а де рух - там життя, де
життя - там надія на продовження життя.
Якщо хтось сподівається дочитатися в цій статті якогось аналізу причин, чому
наше місто мало б стати мертвим, то доведеться таких розчарувати. Не тому, що
нема таких причин чи не видно негативних тенденцій - їх, на жаль, є
предостатньо. А тому, що не варто торпедувати події, не варто викликати вовка з
лісу, а варто натомість зупинитися та задуматися - стоп! Чи в правильному
напрямку рухається місто? Чи не перетвориться воно в мертве, якщо вектор змін
після жовтня 2010 піде у протилежному від здорового глузду напрямку?
Живе місто розвивається за якоюсь програмою. Випадково на сайті нашого міського
голови ми побачили його передвиборчу програму, за якою Трускавець має стати
містом, "в якому зручно жити, працювати і відпочивати усім, незалежно од віку та
роду занять". Програма, до речі, реалізується за принципом "чесність, прозорість
і відповідальність влади, підконтрольність громаді". Вона містить кілька
пунктів, серед яких - місто зелене (в тім числі і програма "Тварини в місті"
(бездомні тварини), чисте, зручне (чого вартує хоча б пункт "Заборона на продаж
та оренду дитячих дошкільних та шкільних закладів"), курортне. А от щодо
"перспективного міста", то ми не утрималися, щоб не виставити на загальний огляд
ці тези.
"Ефективне управління містом. Нова команда професіоналів замість корумпованого
фінансового клану. Фахова економічна політика. Відкриті аукціони замість
тотальної корупції. Прозорість у земельних питаннях. Розвиток підприємства.
Відкриті конструктивні взаємовідносини між владою і підприємствами. Створення
сприятливого бізнес-клімату. Максимальне залучення місцевих підприємств до
освоєння бюджетних коштів. Оновлення зношеної інфраструктури міста,
реконструкція доріг, шкіл, лікарень, парків, міжбудинкових територій за
допомогою сучасних матеріалів і технологій з перспективою на 10-20 років.
Створення при міській раді постійно діючого дорадчого органу фахівців.
Формування інвестиційної привабливості міста. Залучення інвесторів, здатних
заснувати екологічно чисті виробництва, санаторно-курортні комплекси, які
забезпечать високооплачувані робочі місця та надходження до бюджету. Надання
рівних можливостей суб'єктам підприємницької діяльності. Підтримка місцевих
товаровиробників. Сприяння вчителям, науковій еліті, інтелігенції - тим
суспільним верствам, які працюють на розбудову міста чи виховують дітей та
молодь. Програма домашніх дитячих садків. Диспансеризація дітей за муніципальні
кошти. Комплексна програма "Здоров`я школяра". Інноваційні бізнес-проекти "Люди
для людей". Створення муніципального бізнес-офісу. Сприяння підготовці фахівців
для малого та середнього бізнесу. Підтримка організацій усіх форм власності, які
навчають професіям, створюють нові робочі місця, потрібні міському господарству.
Вдосконалення роботи "Єдиного вікна" для реєстрації та ліцензування суб'єктів
господарювання. Закріплення чиновників за мікрорайонами та вулицями міста".
14 пунктів і всі виконуються? Безперечно, що виконуються і то не лише самим
паном Козиром, а й усіма його професіоналами, яких постягалося до трускавецької
мерії з усіх навколишніх міст та сіл предостатньо. Місто реально стане живим і
приноситиме їм всім хороші прибутки, місцеві чиновники слідом за чиновниками
центральними зможуть відрапортувати, що "жити стало краще, жити стало веселіше".
Курорт для відпочивальників, робота в органах трускавецької влади для
дрогобичан, бориславців, стебничан, селян з навколишніх сіл, санаторії, вілли та
пансіонати для грошовитих донецьких, одеських, київських та інших людей із
пальцями віялом, прибутки від "Нафтусі" для ЗАТ "Трускавецькурорту", земля для
кого завгодно, тільки не для місцевих, все - як велить закон, хоча не ми його
писали.
За всією цією балаканиною губиться маленьке і можливо й риторичне запитання - а
чи не стає Трускавець вже мертвим містом власне для трускавецьких? Потроху, але
невідворотно. Поступово, але наполегливо. Завуальовано, але по факту.
Ніхто тепер не розглядає Америку як материк індіанців. Хоча ніхто й не каже
"мертва Америка". Так само і Трускавець не буде мертвим, він буде розвиватися,
процвітати і міцніти на славу влади та тих, хто з нею співпрацює. І добре, що
наш курорт не є ні депресивним, ні деградуючим містом, не є мертвою зоною. Богу
дякувати за це. І процвітатиме в Трускавці російська мова, бо так хочуть
відпочивальники, місто стане культурним центром, бо вся "культура" виступає на
сцені пека, місто направду буде зручним, чистим, перспективним. Можливо і не
ціле, бо околиці-трущоби тубільців мусять дочекатися оживлення вже за майбутньої
влади, але хоча б та частина, яка вартує називатися містом із точки зору
перспективності та доцільності геббельсівської пропаганди. На цьому варто
поставити крапку, бо в іншому випадку цензура з Санкт-Петербурга
дошуковуватиметься криміналу.
Володимир Ключак
На першоквітневій прес-конференції Стебницький міський голова Василь Пецюх
наголосив на тому, що зацікавлений у співпраці з журналістами і готовий
проводити такі заходи у першу п'ятницю кожного нового місяця. Спочатку
представники ЗМІ не повірили у сказане, подумали, що це - першоквітневий жарт.
Та Василь Федорович офіційно наголосив на своєму рішенні, яке було підтримано
працівниками міськвиконкому Олегом Веклюком та Романом Івасівкою.
Прес-конференція розпочалася традиційно із звіту міського голови про діяльність
міськвиконкому. Йшлося про те, що влада має намір оптимізувати штат працівників
комунального підприємства МВУЖКГ відповідно до обсягу виконаних робіт. Якщо ти
кваліфікований фахівець у сфері комунального господарства, твоя робота буде
цінуватися. Незалежно від обійманої посади. Коли виходити з тієї позиції, що в
стебницьких ЖЕКах - п'ять начальників та три підлеглих, і обсяг виконаних ними
робіт до певного періоду часу ніхто не контролював, то пропозиція здаватиметься
слушною. Отож, як Стебницька влада покерує, так комунальники і попливуть...
Та основний акцент було поставлено на очищенні міста від сміття. І недаремно,
адже напередодні Великодніх свят кожен дбайливий господар впорядковує своє
обійстя. Тому найближчим часом влада має намір провести загальноміську толоку,
залучивши до прибирання працівників міськвиконкому та підприємства, що могли б
підсобити технікою для вивезення сміття.
- Спочатку ми будемо прибирати приміські парки та центральну частину міста,
згодом маємо намір ліквідовувати стихійні сміттєзвалища. І було б непогано, якби
нам у цьому допомогли представники депутатського корпусу, - наголосив Василь
Федорович. А як тільки надійдуть кошти під соціально-економічні державні
програми, що повинні профінансуватися з обласного бюджету і під які Стебник,
дякувати Богові та заступнику міського голови з питань економіки та інвестицій,
керуючому справами міськвиконкому Олегу Веклюку, встиг зареєструватися, міський
голова пообіцяв використати їх на капітальний ремонт доріг вулиць Трускавецької,
Куліша та Микилити. І на частковий ремонт доріг вулиць Володимира Великого та
Дрогобицької. Було б добре, аби ці кошти належним чином використали, бо
стебничани давно вже ситі пустопорожніми обіцянками влади. А поки що надто рано
ділити шкіру невбитого ведмедя.
Не менш актуальним питанням є встановлення чітких меж міста (земельних ділянок,
які повинні належати Стебнику). Мер розповів журналістам, що це питання
порушувалося на сесії Болехівської сільської ради. І він сподівається на
порозуміння з депутатами та сільським головою з приводу цього питання. Адже без
чітко встановлених меж міста неможливим є його повноцінний економічний розвиток.
Як відзначив секретар Стебницької міської ради Роман Івасівка, при розгляді
питання щодо продажу СДГХП "Полімінерал" взято до уваги і той факт, що на
підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.08. 2008 року № 367 про
включення Стебницького державного гірничо-хімічного підприємства "Полімінерал" в
перелік об'єктів, які підлягають продажу та наказу Фонду державного майна
України від 24,03, 2008 р. № 344 прийняте рішення про приватизацію СДГХП
"Полімінерал" шляхом продажу цілісного майнового комплексу на аукціоні. Однак
після двох етапів приватизації цілісний майновий комплекс "Полімінерал" не був
реалізований у зв'язку з відсутністю попиту.
Виходячи з ситуації, яка склалася, Стебницька міська рада запропонувала
розподілити ДГХП "Полімінерал" на два окремі підприємства: перше з них утворити
на базі рудника № 1, провести його приватизацію з метою відновлення виробництва
калійних добрив. Друге підприємство на базі рудника № 2 залишити на державному
фінансуванні. Для здійснення комплексу природоохоронних заходів. Що дасть
можливість надати роботу значній кількості мешканців міста та збільшити доходи
державного та місцевого бюджетів.
Пропозиція доволі приваблива. Але що на це скаже Міністерство промислової
політики та фонд держмайна?
- Проведено роботи щодо благоустрою міста. Щоправда, визнаємо помилки нашого
керування, бо маємо борги по заробітній платі перед комунальниками, - резюмував
Роман Андрійович. Не обійшлося й без критики депутатського корпусу, під час якої
п. Роман наголосив, що депутатам не завадило б більш відповідально ставитися до
своєї роботи у комісіях, де вони засідають. За його словами, депутати просто
недопрацьовують.
Заступник міського голови Олег Веклюк наголосив на тому, що за перших два місяці
роботи влади нинішньої каденції виконання бюджету становило 69 відсотків. У
зв'язку з катавасією Нового Податкового Кодексу, що спричинила певну
переорієнтацію надходження коштів до міської казни.
- З березня місяця ситуація дещо покращилася. Динаміка щодо наповнення міського
бюджету йде на зростання. Хоча нинішня ситуація мене особливо не тішить, бо
заледве порозумілися з підприємцями на ринку, які через помилки попередньої
влади нас сприймали в штики. Щоправда, ми пішли їм на уступки. Згідно
нововведеного Податкового Кодексу відмінено ринковий збір. Тож, згідно
проведених з адміністрацією ринку переговорів, було встановлено орендну плату у
розмірі 25 гривень за метр квадратний. На загальних зборах більшість вирішила
зробити послуги одноразовим платежем, незалежно від того, чи підприємець торгує
на ринку, чи ні. Ми не заперечували, - відзначив Олег Йосипович.
Згодом повідомив, що працює в основному над наповненням бюджету міста. В даний
момент проводяться роботи щодо інвентаризації комунального майна, земельних
ділянок. Згідно проведеного аналізу, хто, скільки проплачує, знаходиться певний
шлях долучення коштів до бюджету.
Виступ п. Веклюка суттєво доповнив міський голова про те, що багато стебницьких
підприємців просто не оформили документи на землю, де розташовані їхні приватні
підприємства. Тому й не платять в казну ні за оренду землі, ні податку на землю.
- Згідно Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Стебника на
2011 рік, до якої включено виділення коштів на капітальний ремонт дороги по вул.
Трускавецькій, передбачено 640 тисяч гривень з коштів місцевого бюджету, та 58
тисяч гривень на придбання сміттєвоза. Щоправда, за умови, виділення субвенцій
із державного бюджету згідно "Загальнодержавної програми реформування та
розвитку ЖКГ на 2010-2014 рр.". Ми готували пропозиції щодо надання коштів на
ремонт доріг та для ОСББ, які за офіційними даними вже розглядаються у Києві. Ну
що ж, час покаже, а громада проконтролює: куди, на що і скільки було затрачено
коштів щодо Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Стебника
на 2011 рік?
Вікторія Лишик
Організація і проведення техоглядів засобів із забезпеченням контролю за
відповідністю їх конструкції вимогам безпеки дорожнього руху та законодавства у
сфері охорони навколишнього природного середовища, ведення державного обліку
проходження техогляду, що передбачає реєстрацію, накопичення, узагальнення,
зберігання та передачу інформації про допуск засобів до участі в дорожньому русі
покладається безпосередньо на Державну автомобільну технічну інспекцію.
Перевірку технічного стану засобу під час техогляду здійснюють уповноважені
відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів від 9 липня 2008 року № 607
"Про затвердження Порядку надання суб'єктам господарювання повноважень на
проведення перевірки технічного стану колісних транспортних засобів під час
державного технічного огляду" суб'єкти господарювання, які внесені до реєстру
ДАІ. Після перевірки власнику видається протокол перевірки технічного стану.
1. Техогляд засобів незалежно від форми власності проводиться з такою
періодичністю:
У зв'язку з прийняттям Кабінетом Міністрів України постанови від 31 січня 2011р
№ 100 " Про внесення змін до Порядку проведення державного технічного огляду
колісних транспортних засобів" з переліку обов'язкових документів для проведення
техогляду виключено медичну
довідку .
У разі відсутності будь-якого документа, визначеного цим пунктом, техогляд не
проводиться.
При проведенні технічного огляду в автоматизованих пошукових системах ДАІ
працівник АТІ перевіряє відомості:
1. Про засіб, його власника чи уповноважену ним особу щодо розшуку, накладення
арешту, а також відповідність інформації у базах даних записам у реєстраційних
документах.
Нагадуємо, що термін проведення державного технічного огляду транспортних
засобів закінчується 15 грудня 2011 року.
Експлуатація транспортного засобу, який вчасно не пройшов у встановленому
порядку державного технічного огляду дає підстави для притягнення до
адміністративної відповідальності у вигляді штрафу в розмірі 340-425 грн., а
також вилучення талону про проходження державного технічного огляду.
Експлуатація транспортного засобу без талона про проходження державного
технічного огляду забороняється.
Роман Гайдук,
Санаторій "Карпати" запрошує на роботу прибиральників території. Тел. для
довідок: 62-122.
Шукаю роботу бухгалтера в Дрогобичі або Трускавці. Досвід роботи головним
бухгалтером 6 років. Знання 1-С Бухгалтерії. Тел. 097 94 58 197.
№19 » №20 » №21 » №22 » №23 »
№24 » №25 » №26
№36 (280)
8 квітня 2011 р.
Новини Трускавця та регіону
Всі дороги ведуть до Трускавця
ЗАТ "Трускавецькурорт" готується до свята
Школярам про узалежнення
Ізраїль - Трускавець
Вісті з Дрогобича
- Як повідомив міський голова Олексій Радзієвський, у Дрогобичі розробляється
нова схема пасажирських перевезень, яка буде представлена на обговорення
громади. Основним завданням є звільнення центру міста від маршруток. Сьогодні у
місті курсує 100 пасажирських мікроавтобусів. Зі слів Олексія Радзієвського, ця
кількість буде зменшена наполовину.
- Дрогобич залучений до проекту Євросоюзу з модернізації очистки каналізування.
Про це на оперативній нараді у Ратуші повідомив перший заступник міського голови
Олександр Коростельов. Участь у проекті беруть Україна, Польща та Білорусія. З
кожної держави відібрано по 1 місту. На реалізацію цього проекту передбачено 20
млн. польських злотих, з яких 7,5 млн освоюватиме Польща, 12,5 млн. злотих
передбачено на Україну і Білорусію. Як зазначив Олександр Коростельов, 90%
вартості проекту фінансуватиме Євросоюз, а 10% - кошти з місцевого бюджету.
Відомо, що з Білоруської сторони участь у проекті братиме місто Дрогочин.
Вісті з Борислава
- 4 квітня в міському парку культури та відпочинку м. Борислава було висаджено
"Алею незалежності". Організатор акції - відділ у справах сім'ї, дітей та молоді
міської ради. До акції долучились та висадили саджанці представники міських
молодіжних громадських організацій: БММГО "Сокіл", БМОГО "Фронт змін", БМГОМГО
"Молодіжний Союз наша Україна", БММГОВМГО "Батьківщина молода".
- Бориславський міський голова Володимир Фірман підписав розпорядження "Про
проведення Весняної толоки у м. Бориславі до Великодня та Дня довкілля".
Відповідно до даного розпорядження в м. Бориславі з 11 по 16 квітня буде
проведено Весняну толоку, утворено оргкомітет, який очолив перший заступник
міського голови Руслан Зелінський. З міського цільового природоохоронного фонду
виділено кошти в сумі 31,4 тис. грн. для очищення русел та в сумі 20 тис. грн.
на придбання та встановлення обладнання для збору побутових відходів.
- 10 квітня в міському Палаці культури відбудеться вистава "Украдене щастя".
Режисер - постановник Петро Телюк. Початок о 16.00 год.
- 15 квітня з ініціативи релігійних конфесій міста буде проведено день молитви і
день особливого посту за наше місто Борислав. В усіх храмах, незалежно від
конфесійної приналежності, о 10.00 год. будуть проведенні богослужіння. О 15.00
год. на площі перед міським Палацом культури відбудеться спільна молитва за
участі представників всіх релігійних конфесій міста.
- 18 квітня відбудеться чергова сесія Бориславської міської ради. Депутати
розглянуть питання щодо врегулювання земельних відносин, фінансово-господарські
та "різне".
Борислав прибиратимуть безробітні
Служба 102 Трускавця повідомляє
(з використанням даних, люб'язно наданих
Трускавецьким МВ УМВСУ у Львівській
області)
Кримінальна хроніка Трускавця
Парфумерна крадійка
Без оплати податків
Грабунок серед білого дня
Винен …камінь
Трагедія на дорозі
Вживають наркотики
Курйозний випадок
Андрій Говіщак,
газета "Франкова криниця Підгір'я"
В умовах планової збитковості, або Чому збанкрутувало "Наше Місто"
"Голі" цифри
Зрубати деревину...
Про любов і "кишенькові" витрати
Об'єктивна реальність
Післямова
бюлетень "Голос ради"
Сто тисяч, які не підуть в бюджет
Мертве місто
Із прес-конференції міського голови Стебника
Техогляд-2011
Періодичність та строк проведення техогляду
1.1. Два рази на рік - засоби, призначені для перевезення пасажирів з кількістю
місць для сидіння більш як дев'ять з місцем водія включно, та спеціалізовані
засоби для перевезення небезпечних вантажів
1.2. Один раз на рік - засоби, призначені для перевезення вантажів з максимально
дозволеною масою понад 3,5 тонни, а також спеціальні та спеціалізовані засоби,
зокрема автокрани, таксі, автомобілі швидкої медичної допомоги тощо
1.3. Один раз на два роки - засоби, призначені для перевезення пасажирів з
кількістю місць для сидіння не більш як дев'ять з місцем водія включно та для
перевезення вантажів з максимально дозволеною масою до 3,5 тонни, а також
мотоцикли та інші механічні транспортні засоби
- у рік, який закінчується на непарну цифру, - засоби, остання цифра року
випуску яких непарна;
- у рік, який закінчується на парну цифру і нуль, - засоби, остання цифра року
випуску яких парна або нуль.
2. Допускається проведення техогляду причепів, причепів-розпусків та
напівпричепів незалежно від року їх випуску одночасно з тягачем.
3. Техогляд засобів проводиться ДАІ в такий строк:
- з 15 січня по 15 грудня - для тих засобів, техогляд яких проводиться один раз
на два роки або один раз на рік;
- з 15 січня по 30 червня та з 1 липня по 15 грудня - для тих засобів, техогляд
яких проводиться два рази на рік.
4. Процедура проведення технічного огляду транспортних засобів.
4.1. Відповідно до п. 25 Постанови засіб подається власником або уповноваженою
ним особою до підрозділу ДАІ за місцем постійної або тимчасової реєстрації
засобу для проведення техогляду в справному та укомплектованому відповідно до
призначення стані в місце та час, визначені ДАІ.
4.2. Згідно з п. 26 Постанови для проведення техогляду власником чи
уповноваженою особою працівникові ДАІ подаються такі документи:
1) Паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, для
фізичних осіб, копії довідки ЄДРПОУ та документа, що підтверджує факт
закріплення засобу за водієм, для юридичних осіб.
2) Протокол перевірки технічного стану, виданий уповноваженим суб'єктом
господарювання не раніше 45 діб до дати проведення технічного огляду або
міжнародний сертифікат технічного огляду, виданий центром технічного огляду для
засобів, що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів.
3) Реєстраційні та інші документи, що підтверджують право використання
зазначеного транспортного засобу.
4) Посвідчення водія, що дає право керувати транспортним засобом відповідної
категорії та талон до нього.
5) Поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників
наземних транспортних засобів або документ, що підтверджує право на звільнення
від страхування.
6) На транспортні засоби, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів,
додатково подається свідоцтво про підготовку водіїв засобів, що перевозять
небезпечні вантажі.
7) На транспортні засоби, що працюють на газовому паливі, документ, що
підтверджує випробовування газової паливної системи в порядку і строк,
установлені для даного виду обладнання та його комплектації.
8) У разі встановлення на засобі спеціальних звукових і (або) світлових
сигнальних пристроїв дозвіл(и) на їх встановлення та використання.
9) Квитанція про сплату податку з власників транспортних засобів та інших
самохідних машин і механізмів за 2010 рік або в разі наявності документ, що
підтверджує право власника засобу на пільги із сплати такого податку.
2. Щодо повноти сплати штрафів за порушення законодавства у сфері безпеки
дорожнього руху.
начальник ВДАІ з ОАТ м. Трускавець та АТІ,
підполковник міліції
Оголошення
© 2008-2011 Незалежне видання "Трускавецький вісник". Всі права застережено.
Видається з 14 серпня 2008 року. Розповсюджується безкоштовно.
Засновник, головний редактор та відповідальний за випуск – Володимир Ключак.
Редакція публікує виключно ті матеріали, які збігаються з точкою зору редакційної команди.
Контакти: e-mail: anda_panda@ukr.net, моб.тел. 8 (097) 38-36-112
Публікація на порталі www.turportal.org.ua з дозволу Редакції.